Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

FAQ

KONTAKT Z BEKSĄ

  • Jak się skontaktować z obsługą sklepu?

Aby skontaktować się z obsługą sklepu można napisać na kontakt@beksashop.pl

WYBÓR TWOJEGO ZAMÓWIENIA

  • Jak wybrać rozmiar spódnicy A ZAŁÓŻ SIĘ?

Spódnica ołówkowa A załóż się jest dostępna w standardowej rozmiarówce. Na stronie modelu opisujemy konkretne wymiary, które składają się na dany rozmiar, ale są to wymiary dla spódnicy mierzonej na płasko (bez rozciągnięcia)  prosimy zatem sugerować się tymi danymi. Przed poznaniem idealnego rozmiaru wymierz swój obwód talii i obwód w biodrach. Następnie porównaj swoje wymiary z tymi na stronie. Jeśli masz wątpliwości który rozmiar wybrać – napisz do nas na kontakt@beksashop.pl

  • Czy można zamówić krótszą wersję spódnicy A ZAŁÓŻ SIĘ lub innych produktów?

Tak, jest możliwość zamówienia krótszej wersji spódnicy a załóż się. Spódnica jest wtedy krótsza o ostatni pasek czyli o ok. 9,5cm. Prosimy o wiadomość na kontakt@beksashop.pl

  • Czy mogę zamówić coś z oferty beksa dostosowane pod mój wymiar?

Tak. Wiemy, że nie wszystkie rozmiary pasują i są uniwersalne, więc możemy uszyć konkretny model z naszej kolekcji w wymiarze dogodnym dla Ciebie. Wystarczy napisać na kontakt@beksahop.pl

  • Czy mogę przymierzyć produkty stacjonarnie przed zakupem?

Tak jest taka możliwość w naszej siedzibie w Krakowie (ulica Przemysłowa 12/37D), ale wyłącznie po wcześniejszym kontakcie z nami. W siedzibie sklepu nie jesteśmy o stałych godzinach, więc wystarczy napisać na kontakt@beksashop.pl

TWOJE ZAMÓWIENIE

  • Jak zamówić i zapłacić za zamówienie.

Po wyborze konkretnego modelu, kliknij w przycisk „Do koszyka”, następnie możesz się zalogować (jeśli posiadasz już konto) lub kontynuować zakup jako gość. W górnym rogu strony widać Twój koszyk – możesz w nim dodawać / usuwać zakupione pozycje. 

  • Po wyborze opcji „Kontynuuj jako gość” musisz podać swoje dane teleadresowe, sposób zapłaty i dostawy. 
  • Po wyborze opcji „Zaloguj” potwierdzasz lub wprowadzasz zmiany w swoich danych teleadresowych, sposobie zapłaty i dostawy. 

O każdym etapie realizacji Twojego zamówienia informujemy wysyłając maile na wskazany adres e-mail. W razie pytań – prosimy o kontakt na kontakt@beksashop.pl

  • Ile kosztuje transport i jak długo czeka się na zamówienie?

Dostawa odbywa się pośrednictwem:

  • kurier DPD - 18,5 PLN,  czas realizacji określony na podstronie produktu + 1 dzień roboczy
  • kurier inPost - 14 PLN, czas realizacji określony na podstronie produktu + 1~2 dni roboczych
  • kurier inPost - DARMOWA dla zamówień od 220 PLN wzwyż.
  • Paczkomaty InPost - 9,5 PLN, czas realizacji określony na podstronie produktu + 1~3 dni roboczych

Poczta Polska tylko dla wysyłek za granicę Polski - 36 PLN przy zamówieniu 1 rzeczy. Dla większej ilości rzeczy koszt wyliczany jest w koszyku na podstawie wagi zamówionych produktów. Czas realizacji określony na podstronie produktu + 5~20 dni roboczych.

  • Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupioną rzecz?

Zamówienie można wymienić lub zwrócić. Jeśli oczywiście nie jest ono zniszczone i nie posiada oznak użytkowania. Prosimy w tej kwestii o maila na kontakt@beksashop.pl

  • Czy mogę reklamować zakupioną rzecz?

Zamówione produkty można reklamować przez 2 lata od daty dostarczania przesyłki do adresata. Prosimy w tej kwestii o maila na kontakt@beksashop.pl

  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, gdy zamówienie będzie gotowe wysyłamy wiadomość mailem. Po odbiór można się zgłaszać w poniedziałki od  16:00 do 18:00  i czwartki  w godzinach 15:00-17:00 oraz piątki 10-12 na ul.Przemysłową 12/37D w Krakowie.


INNE

  • Czy mogę kupić kartę podarunkową?

Tak. Można zakupić karty podarunkowe o wartości 200, 300 lub 500zł. Karta wysyłana jest paczkomatem lub kurierem na wskazany adres i jest ważna wyłącznie przez rok (licząc od daty jej zakupu) na www.beksashop.pl